Oisterwijk - Marvilde

Oisterwijk verloor ook haar tweede wedstrijd, het Veldhovense Marvilde was met 1-2 te sterk voor de rood-witten. Kenny Staps was trefzeker voor de rood-witten.

Doordat uw verslaggever verhinderd was zullen we het wedstrijdverslag op de site van Marvilde plaatsen.

Terechte overwinning S.V. Marvilde in en tegen Oisterwijk,

In de 1e minuut van de wedstrijd werd door Menno Kuulkers goed ingegrepen bij een gevaarlijke uitval van Oisterwijk. Tot aan de 12e minuut ging de wedstrijd redelijk gelijk op, daarna kwam Marvilde beter in het spel. Zowel Denny Das als Nol van Zandvliet misten het doel op een haar na. In de 38e minuut was er loon naar werken. Na een knappe voorzet van Nol van Zandvliet tekende Rick van de Boogaard de 0-1 aan.

In de 2e helft was het wachten op het uitbouwen van de voorsprong, maar tegen de verhouding in kwam Oisterwijk in de 47e minuut na een blunder in de verdediging van Marvilde op 1-1 door een doelpunt van Kenny Staps. Na een paar goede aanvallen van Marvilde werd het in de 62e minuut 1-2 door een doelpunt van Hans Regeling. Mo Gigold ging goed door en bediende Hans op maat. In de resterende tijd had Marvilde weg moeten lopen van de tegenstander, maar verzuimde bij open kansen om het verschil in kwaliteit uit te drukken in doelpunten. In blessuretijd werd het nog bijna 2-2 door een goed ingekopte vrije trap. de bal ging rakelings langs de kruising.