Taxandria - Oisterwijk

In een prachtige derby tegen Taxandria heeft Oisterwijk op karakter een punt gepakt. Op een druk bezocht sportpark "Gemullenhoeken" zat het venijn in de tweede helft van de wedstrijd. Taxandria nam na een kleine tien minuten in de tweede helft een voorsprong. Slechts vijf minuten later leek de wedstrijd beslist toen Jelle Hakkert de 2-0 op het scorebord bracht.

Oisterwijk toonde echter veerkracht en pakte door twee doelpunten in de slotfase toch nog een punt. Eerst was het Mitchell Zoontjes die op aangeven van invaller Roy Netten de aansluitingstreffer achter doelman Danny Straatman schoot. In de laatste minuut was het de ook al ingevallen Benjamin Mordecai die op aangeven van Roy Netten de luid bejubelde gelijkmaker fraai tegen het net schoot.

Een leuke opsteker voor interim-trainer Peter Remie die een gelukkige hand van wisselen had deze middag.

Uw verslaggever was afwezig deze middag zodat meer gegevens ontbreken.