RKVVO - Oisterwijk

Oisterwijk heeft een roerige week achter de rug. Na alle bestuurlijke perikelen verloor het ook nog eens met 4-2 van RKVVO. De Oisterwijkse doelpunten werden gemaakt door Marcel Bertens en Johnny Braat. Naast deze dure nederlaag raakte Oisterwijk ook nog eens twee spelers voor de komende wedstrijden kwijt. Joost Peijnenburg en Peter Donders kregen beiden een directe rode kaart.

Oisterwijk wist in de laatste zes competitiewedstrijden niet één keer de volle buit binnen te halen. Tel daarbij op de door diverse oorzaken flink uitgedunde selectie en dan weet je dat het een lang en zwaar seizoen zal worden.

De mensen die verantwoordelijk zijn voor deze idiote situatie mogen zichzelf eens achter de oren krabben deze week.