Nemelaer - Oisterwijk

Oisterwijk is klaar dit seizoen. Na een nederlaag tegen Nemelaer is Oisterwijk kansloos voor een eventuele nacompetitie. Omdat de rood-witten zichzelf in het paasweekend al veilig speelde voor degradatie, rest nu alleen nog een wedstrijd tegen Sint Michielsgestel om des keizers baard.

In Haaren verloor Oisterwijk met het kleinst mogelijke verschil. Het Haarense doelpunt van Wesley Diepens viel vlak voor de thee. Oisterwijk kon in de tweede helft geen vuist maken en moest de punten in de "Tuin van Brabant" laten.

Opvallend was de rentree van drie oude bekenden, door blessures en schorsingen stonden Erwin van de Ven, Berry van Hezik en Dirk Zieltjens weer binnen de lijnen. De "oudjes" deden net of ze nooit weg waren geweest maar konden ondanks een verdienstelijk optreden een nederlaag niet voorkomen.

Uw verslaggever was slechts twintig minuten aanwezig zodat verdere gegevens ontbreken.