BVV - Oisterwijk

Oisterwijk won ook haar tweede wedstrijd in het bekertoernooi. In de provinciehoofdstad werd derdeklasser BVV met 3-4 verslagen.

In de eerste helft kwam Oisterwijk snel op een 0-2 voorsprong door doelpunten van Stiva Taihuttu en Geert Konings. De Bosschenaren kwamen echter nog voor de thee terug tot 2-2. Na de thee werd Günther van Esch met zijn tweede gele kaart uit het veld gestuurd. Oisterwijk moest verder met tien man en kwam direct op een 3-2 achterstand. BVV
dacht de buit binnen te hebben maar rekende daarbij buiten de veerkracht van de rood-witten. Door twee doelpunten van Johnny Braat draaide de wedstrijd weer helemaal om. Oisterwijk wist dit keer de voorsprong tot aan het eindsignaal te behouden en nam de drie punten mee naar huis.

Door deze overwinning heeft Oisterwijk in de uitwedstrijd tegen Sarto genoeg aan een gelijkspel om verder te komen in het bekertoernooi. Bij een overwinning van Sarto is Oisterwijk uitgeschakeld door een minder doelsaldo.

Mannen succes....
Uw verslaggever zal er door werkzaamheden bij zijn werkgever wederom niet bijzijn